mysoulonfire

Rock tjej från Halmstad. Gillar: tatueringar, festivaler, foto, manic panic, dreads, dödskallar, In Flames, cupcakes, guinness, Ireland, gelehallon m.m Ogillar: skräckfilmer, grodor, harkrankar, flyga, dåliga förlorare/dåliga vinnare

1 Advent= Julskyltning!

Kategori: Allmänt

Har vatt på julskyltningen i stan idag, lika mysigt som alltid!
Idag var vi i en liten kläd och piercing butik och blev sminkade, vi betalade 50kr för en sminkning (pengarna gick till välgörenhet) och fick även ett valfritt smycke som en liten julklapp som sminkösen gjort själv.
Jag hade även vatt med i tävlingen som butiken hade på facebook och jag vann faktiskt ett presentkort på 500kr i butiken:D efter det gick vi till gina tricot och jag köpte en snygg svart cardigan, efter det möte vi upp våra grabbar som satt på en krog och väntade på oss, vi tog en guinness och en hamburgar tallrik. Nu sitter jag i soffan med min grabb och kollar film....vatt en väldigt mysig dag idag med mina vänner:) aaaaah mysigt!
julskyltning är alltid mysigt! Man önskar lite att det var flera gånger på vintern....förutom den jävla kylan!

Min fina sminkning, min lilla smyckes julklapp och min nya cardigan:

Kommentarer


Kommentera inlägget här: