mysoulonfire

Rock tjej från Halmstad. Gillar: tatueringar, festivaler, foto, manic panic, dreads, dödskallar, In Flames, cupcakes, guinness, Ireland, gelehallon m.m Ogillar: skräckfilmer, grodor, harkrankar, flyga, dåliga förlorare/dåliga vinnare

Bröstoperation Del 1 - Tanken bakom

Kategori: Allmänt

 
 
Jag har länge undrat när min bröst skulle växa färdigt, jag trodde de bara "stannat i växten" lite så skulle de växa och jag skulle få lika finna bröst som resten av tjejerna i klassen, men det kom aldrig. 
Jag har alltid haft 70A, jag har alltid velat ha lite mer för jag har aldrig känt att små bröst passat på min kropp, jag tycker små bröst är fint och jag kommer sakna att inte kunna använda vissa klänningar med djup urringning, för jag tycker det är finnast med små bröst.
Men som sagt, jag har bestämmt mig för att göra en bröstförstorning för jag vill ha lite större och för jag har bredda höfter och lite större rumpa men små bröst, att få lite större bröst känner jag att jag kommer få mer "balans" för min kropp, jag kommer tycka om min kropp mer i helhet genom att bara fylla ut brösten.
Hade jag på något sätt kunnat göra höfterna mindre hade jag kanske gjort det istället och behållt mina små bröst, tycker ju som sagt att små bröst är super fint också. Men jag gör det också för jag tycker mina bröst sitter för mycket ifrån varandra, jag är väldigt platt i mitten, jag har använt en special bh för att få lyft överhuvudtaget eftersom en vanlig bh inte kunde lösa det.
Jag är nöjd över mitt beslut men är såklart super nervös, om bara en timme sätter jag mig på tåget ner till Helsingborg för operation, jag har aldrig blivit nersövd så det är det som skrämmer mig mest.....ja och smärtan efter är jag lite rädd för också.
Jag är hungrig, jag får inte äta något innan operationen för det har väl med att man inte ska kräkas under nersövningen. Men känns rätt skönt att de tar hand om mig på kliniken min första dag, det känns lite lugnare då.
Jag fick tipset av en sjuksköterska på kliniken att jag kunde fylla påsar med ris för att pröva storleken jag kommer ha, jag ska ha 450ml i högra och 495ml i vänstra, mitt vänstra bröst är mindre så därför får jag lite mer där, men jag provade dettta fast fick måtten i deciliter då, 4dl ris för högra och 4,5dl för vänstra. Det kändes bra, det käns som denna storleken är gjord för mig. På bilderna ser ni mig före och efter med rispåsar så det är på ett ungefär vad jag kommer få.
Nu ska jag upp och förbereda mig för tåget.
Önska mig Lycka till! 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: