mysoulonfire

Rock tjej från Halmstad. Gillar: tatueringar, festivaler, foto, manic panic, dreads, dödskallar, In Flames, cupcakes, guinness, Ireland, gelehallon m.m Ogillar: skräckfilmer, grodor, harkrankar, flyga, dåliga förlorare/dåliga vinnare

Bröstoperation Del 4 - Frustration

Kategori: Allmänt

Är inne på min 5e dag nu efter operationen och måste tyvärr säga att jag är frustrerad! Jag sover fortfarande skit kasst och jag känner inte att smärtan riktigt vill lägga sig, jag vet att det skulle ta några dag såklart, men de sa ju att jag skulle känna mig bättre till helgen....det är väl egentligen bara vanligt hederligt gnäll från min sida men känner mig ändå lite frustrerad när man iallafall inte börjar må bättre....
Jag var ute för första gången i fredes för en liten sushi lunch på stan med en av mina bästa kompisar, det kändes skönt att komma ut lite i frisk luft och röra på sig även om man hade ont, saknar såklart mina vänner nu när man bara legat hemma och mått dåligt.
 
Har åkt hem till mamma över helgen för att få lite "rehab" och försöka få mig att må bättre, mamma är en människa som vet lite om allt, har man ont så kan man alltid fråga mamma vad man ska göra, hon har alltid ett tips att dela med sig av. Det är skönt att vara hemma hos familjen.....ute på landet, lugnt och skönt, ingen stress eller krav att man måste ut på stan och röja....det är det som är skönt med att gå på smärtstillande också, några vita helger, det kan man bara må bättre av:) 
Jag hoppas denna natten blir lite bättre iallafall, jag vill bara kunna sova ordentligt....
 
Imorgon ska jag och mamma kolla på Morgan Alling Show - En föreställning om kärlek på Halmstad Teater.
Jag älskar Morgan Alling! Ska bli riktigt kul att se honom imorgon, så hoppas jag mår lite bättre pga det också...
Syrran kommer på besök från Malmö imorgon med för att fixa present till Lillasyster som fyller år 1 februari, ska bli kul med lite mys söndag med mamma och syrran, det händer inte så ofta att vi ses tillsammans.
Ser framemot imorgon, men nu ska jag kolla film och göra bananasplit till familjen:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: