mysoulonfire

Rock tjej från Halmstad. Gillar: tatueringar, festivaler, foto, manic panic, dreads, dödskallar, In Flames, cupcakes, guinness, Ireland, gelehallon m.m Ogillar: skräckfilmer, grodor, harkrankar, flyga, dåliga förlorare/dåliga vinnare

Some kind of food-mania-hysteria!!

Kategori: Allmänt

I måndes fick jag ett fruktansvärt galet sug på massa mat och snacks! Jag tänkte på pizza, hamburgare, lasange, smörgåstårta, buffalo wings, mozzarella sticks, julmust, baby bell, ädelost, tacos och cheeseballs är bara några av de grejerna jag börja tråna efter!
Jag fick lön då och bestämde mig för att unna mig en pizza.....och smörgåstårta....och wings och mozzarella sticks....och julmust....och baby bells!
Herregud! Så mycket mat! Varför detta plötsliga "nu vill jag ha all mat jag någonsin varit sugen på" grej?
Men gott var det! Man fick lite av allt....
Jag kunde ju naturligtvis inte köpa ALL mat jag var sugen på (vilken tur! För plånboken och magen) men nöjde mig med det jag fick tag på:)

Sambon och jag hade buffé fest tillsammans, mysigt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: