mysoulonfire

Rock tjej från Halmstad. Gillar: tatueringar, festivaler, foto, manic panic, dreads, dödskallar, In Flames, cupcakes, guinness, Ireland, gelehallon m.m Ogillar: skräckfilmer, grodor, harkrankar, flyga, dåliga förlorare/dåliga vinnare

Nytt år, nya möjligheter, nya önskningar!

Kategori: Allmänt

Kära nyårs tomte!

Mycket har hänt under året, och nu är det ett nytt som väntar...
Under detta nya året har jag ett par önskningar jag hoppas du kan hjälpa mig med....om du undrar varför jag inte skrev detta innan nyår så kan det ha varit pga för mycket vin till maten och för mycket champage efter tolv slaget.
Men under detta nya året önskar jag mig ett jobb, det får gärna ge bra med pengar men behöver inte alltid vara roligt, så länge man iallafall står ut med det....och i och med om du fixar ett jobb till mig så kommer jag ju få egen inkomst, alltså ha pengar till shopping....min andra önskar är ju förstås mer kläder och skor! Så vi båda vinner på det om du bara fixar mig ett jobb:)
Hmmm ja jag önskar mig också om du hade kunnat fixa lite tid så man kan ut och resa lite, vill hinna se världen lite....
Önskar mig även att du gör träning lite roligare, vill börja träna igen men då får du skicka lite diseplin till mig också.
Hoppas att det även hamnar lite mer tatueringar på min kropp, har en hel del ideèr sommåste få komma ut nu....

Men Oj! Jag höll på att glömma en viktig grej...
Ett körkort! Jag önskar mig ett körkort!
Snälla snälla Nyårs tomte! Om du hjälper mig att fixa dessa grejer detta året hade jag blivit jätte glad!
Ge mig styrka! Eller "the force"!
Jag kan dra upp fler önskningar men kände att det räcker till en början.....jag kan komma med fler nästa år.

Gott nytt år! Hoppas 2013 ger mig mina mål! Eller iallafall lite närmare dom:)

Slänger in lite dåliga mobilbilder på nyårs outfiten som tack!

Kram/ ninni "ninnzy" pettersson

Kommentarer


Kommentera inlägget här: