mysoulonfire

Rock tjej från Halmstad. Gillar: tatueringar, festivaler, foto, manic panic, dreads, dödskallar, In Flames, cupcakes, guinness, Ireland, gelehallon m.m Ogillar: skräckfilmer, grodor, harkrankar, flyga, dåliga förlorare/dåliga vinnare

Helgens outfit med punkväst

Kategori: Allmänt

Två fina vänner fyllde år i helgen! De hade ett jävla kalas! Och jag visade för första gången upp mitt blekta hår för mina vänner....japp jag håller på att bli blond, har inte varit de på många många år, så får se hur länge man är det den här gången, hehe.
Jag kommer lägga ut senare på hela prosessen från rött till blont. Just nu har jag blekt 2 gånger och har ett uppehåll på 2 veckor till nästa blekning, det får ta den tid det tar helt enkelt. Använder shampoo för blont hår under tiden också.
Jag gav min ena kompis en punkväst i present för jag vet att hon alltid velat ha en:) men lämnade lite tomma ytor på den så hon kan sätta ditt egna tygmärken om hon vill:)
Bilderna är på västen och outfiten för festen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: