mysoulonfire

Rock tjej från Halmstad. Gillar: tatueringar, festivaler, foto, manic panic, dreads, dödskallar, In Flames, cupcakes, guinness, Ireland, gelehallon m.m Ogillar: skräckfilmer, grodor, harkrankar, flyga, dåliga förlorare/dåliga vinnare

Bröstoperation Del 6 - Återbesök

Kategori: Allmänt

Två veckor sen jag opererade mig och idag var jag på mitt första återbesök, det har inte hänt så mycket denna veckan tycker jag, brösten är fortfarande lite svullna och hårda men på återbesöket sa sjuksköterskan att de kommer bli fina när de är "helt färdiga". Tyvärr är jag tvungen att gå med bh:n och bröstbandet på i två veckor till, för brösten hade inte riktigt satt sig i rätt läge än.
Tråkigt, hade hoppas på att bli av med det nu men man vill ju ha ett snyggt resultat så det är bara att gilla läget.

Jag börjar jobba imorgon så jag hoppas det kommer gå bra, får inte lyfta för tungt bara, men det ska bli skönt att komma tillbaka till jobbet igen, är bara två veckor men känns som jag varit borta längre ändå känner man att man vill vara ledig en dag till. Men det ska bli skönt med jobb.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: