mysoulonfire

Rock tjej från Halmstad. Gillar: tatueringar, festivaler, foto, manic panic, dreads, dödskallar, In Flames, cupcakes, guinness, Ireland, gelehallon m.m Ogillar: skräckfilmer, grodor, harkrankar, flyga, dåliga förlorare/dåliga vinnare

6 år tillsammans!

Kategori: Allmänt

Idag var ditt min och sambons 6 års dag! "Tiden går fort när man har roligt" som man brukar säga :) och snart 1 år har vi varit förlovade!
Jag lagade tre-rätters middag, förrätt var en kräft-macka med avokado, huvudrätten var beaneise gratinerad fläskfilé med stek potatis och svamp, och till efterrätt fick det bli lite vaniljglass med varma bär och grädde. Börjar bli bra på att laga mat:) även om jag oftas går efter recept så fastnar ju visa och tillsist kan man det utantill....och ibland blir man bara lite inspirerad till att använda andra ingredienser.
Jag fixade bild på efterrätten (hann inte ta bilder på övriga maten då vi var hungriga) och den söta lilla lindorf asken min sambo gav mig <3 man älskar ju chocklad!
Mysigt!
Min sambo fick sin motörhead back patch och blev jätte glad:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: