mysoulonfire

Rock tjej från Halmstad. Gillar: tatueringar, festivaler, foto, manic panic, dreads, dödskallar, In Flames, cupcakes, guinness, Ireland, gelehallon m.m Ogillar: skräckfilmer, grodor, harkrankar, flyga, dåliga förlorare/dåliga vinnare

Bröstoperation Del 5 - 1 veckas jubileum

Kategori: Allmänt

Idag har mina bröst fyllt 1 vecka! Tjohoo! De har läkt ihop bra och har bara ett blå märke kvar under ena bröstet kvar, annars är de helt blåmärke fria! Har fortfarande lite ont och vaknar fortfarande om nätterna, men sover iallafall längre än två timmar på en hel natt (thank god!).
Men trodde de efter en vecka skulle bli lite "mjukare" men de är fortfarande rätt spända och hårda. Om en vecka ska jag gå på min första kontroll så är det fortfarande hårda är det ju skönt att man får svar på de frågor som kommer komma upp under min vecka innan besöket....det är också sista veckan innan jag går tillbaka till jobbet, jag hoppas att de inte kommer vara öma längre så jobbet inte kommer bli jobbig för mig, jobbar med att köra truck och lyfta paket, oftas tunga lyft. 

Jag längtar även efter att kunna använda bh igen ( även att inte behöva använda) och köpa nya fina bh:ar! Längtar också efter att använda mina bikinis igen, jag hoppas att några av de kommer passa fortfarande! Annars dör jag! 
Älskar mina Iron Fist bikinis! 



Grattis på 1 veckan mina boobies! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: