mysoulonfire

Rock tjej från Halmstad. Gillar: tatueringar, festivaler, foto, manic panic, dreads, dödskallar, In Flames, cupcakes, guinness, Ireland, gelehallon m.m Ogillar: skräckfilmer, grodor, harkrankar, flyga, dåliga förlorare/dåliga vinnare

Provade en ny smoothie till lunch

Kategori: Allmänt

Jag brukar alltid ha nästan samma ingredienser i alla mina smoothies för jag vet att jag alltid har ingredienserna hemma, smidigt och enkelt.... Men eftersom jag blivit rätt trött efter jobbet så kände jag att jag behöver en engetgi bomb....jag har hört att kakao och chilli ska ge en lite energi, och jag har vatt lite sötsugen också så vad är du inte bättre än chokladsmak:)
Jag blandade i en halv chilli och kakao, en banan, en äpple, lite vatten och lite mjölk.....voliá! Blev en väldigt god smoothie!
Nu ska jag njuta av min smoothie lunch:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: