mysoulonfire

Rock tjej från Halmstad. Gillar: tatueringar, festivaler, foto, manic panic, dreads, dödskallar, In Flames, cupcakes, guinness, Ireland, gelehallon m.m Ogillar: skräckfilmer, grodor, harkrankar, flyga, dåliga förlorare/dåliga vinnare

SMOOTHIES!!

Kategori: Allmänt

"Nom nom nom" om jag får beskriva med mina egna ord:)
Jag fick en mixer i 25års present av svärföräldrarna för 1 månad sen och jag mixar smoothies som en galning hemma:) sååå jädra gott!!!
Man kan ju mixa i prinsip ALLT!
Idag har jag honungsmelon, banan, morot, spenat (har alltid spenat i mina då det är så gott) och vatten och lime.
Brukar inte vara så glad i morötter men var fruktansvärt sugen på morotsjuice (av nån konstig anledning) så jag mixa ner en morot och det blev helt okej:)
Mixer glaset är så stort också så man får massor av smoothies!! :)
Rekomenderar denna mixer för dig som älskar smoothies och som gärna tar med en på språng:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: