mysoulonfire

Rock tjej från Halmstad. Gillar: tatueringar, festivaler, foto, manic panic, dreads, dödskallar, In Flames, cupcakes, guinness, Ireland, gelehallon m.m Ogillar: skräckfilmer, grodor, harkrankar, flyga, dåliga förlorare/dåliga vinnare

lite om mig och bloggens syfte....

Kategori: Allmänt

Hej! jag kallas för Ninnzy och jag är en utbildad designer och sömmerska. jag älskar att sy nya och gamla kläder, rita och lyssna på musik och samla insperation.
Syftet med att jag skaffat denna bloggen är först och främst att vissa och berätta om mina kreativa sidor, vad jag syr och ritar och vad som inspererar mig och även tankar bakom och personliga händelser i min vardag.
Jag kommer även skriva om kläder och märken jag gillar och självklart om tatueringar och rockmusik! yeah!
Men eftersom det nu är sommar blir det ju inte så mycket sytt eftersom jag är ute och springer i värmen:) förutom när det kliar för mycket i fingrarna så jag drar ut symaskinen på balkongen:)
Men nu när sommaren bestämt sig för att stanna lite längre måste jag passa på att ge ett bikini tips som jag tycker alla ska ha i gardroben under sommaren som drar till sig lagom mycket blickar....
En ironfist bikini är ett måste! Snygg med mycket färg och coola mönster, mer personlig och sitter snyggt.
Jag har denna skönheten på mig och den är ursnygg!! och den är dessutom vändbar! den är köpt på add9.se som är en schyst rock butik med märkeskläder.
det finns mycket på ebay också till ett bra pris också om man tycker priset är för saftigt.
Glad Sommar!:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: