mysoulonfire

Rock tjej från Halmstad. Gillar: tatueringar, festivaler, foto, manic panic, dreads, dödskallar, In Flames, cupcakes, guinness, Ireland, gelehallon m.m Ogillar: skräckfilmer, grodor, harkrankar, flyga, dåliga förlorare/dåliga vinnare

Tema: Burlesque!

Kategori: Allmänt

Fan va skönt! "snart" är det fredag, och då har jag ett litet party för mina tjejer och temat är: Burlesque!
Det ska bli roligt och jag är så nyfiken vad de andra kommer ha på sig! När jag kom på att jag skulle ha det som tema till festen blev jag så fundersam på vad jag själv skulle ha på mig att jag trodde jag skulle bli galen, men efter lite bildsök och kladd i ritblocket så kom jag fram till att de inte behöver vara så svårt eller dyrt för den delen....
Köpte en döds skön underbust i skinn på ebay till ett billigt pris, utgick sen från den till att få ihop resten av utstyrlsen.
Jag ritade upp en modelbild av vad som skulle kunna funka och....vips! så hade jag det!:)
Det var bara att rota runt efter gamla grejer i gardroben också så hade jag både stay-ups och tophat:)
vit och svart passar till allt! snygg eller hur?
och så här kommer typ slutresultatet se ut:
Det kommer bli minnesfullt....hoppas mina tjejer tycker detsamma:)

Kommentarer

  • Sannis säger:

    Men huuuu så fint du ritar.!

    Snyggt som tusan och du lika så :*

    Kärlek till bejbin <3

    2011-09-02 | 15:15:36
    Bloggadress: http://sanass.blogg.se/

Kommentera inlägget här: