mysoulonfire

Rock tjej från Halmstad. Gillar: tatueringar, festivaler, foto, manic panic, dreads, dödskallar, In Flames, cupcakes, guinness, Ireland, gelehallon m.m Ogillar: skräckfilmer, grodor, harkrankar, flyga, dåliga förlorare/dåliga vinnare

En tur i Oslo för Tattoo convention!

Kategori: Allmänt

Sitter på bussen hem från Oslo, har varit där över helgen och hälsat på en vän som kommer från samma stad som mig som flyttat dit, vi var på Oslo tattoo convention! Det var inte så stort men det var kul att vara där, fick dock ingen ny tatuering pga min mesiga ekonomi, men min vän fick en och gör en även idag, den jädra lyckosten! Men förutom det visade hon mig sin arbetsplats och lite av staden och en awsome rockpub. Hon har trevliga arbetskamrater och vänner, är bara lite blyg för nya människor så det tog lite tid innan man var med i samtalen:P och jag måste bara säga att jag kicka hennes ass så hårt i yatzy! Kaxigt värre! (Hmmm kanske inte...) men ska bli skönt att komma hem till min fästman! Han fyller 25 den 1e så jag köpte en liten present till honom i rockbutiken vi var i. (fast han redan fått sina presenter av mig):) men nu är det 2 timmar kvar sen är jag hemma, GÖTT!

Citat från tattoo convention:
"Pain is temporary, Pride is permanent"
Awsome!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: