mysoulonfire

Rock tjej från Halmstad. Gillar: tatueringar, festivaler, foto, manic panic, dreads, dödskallar, In Flames, cupcakes, guinness, Ireland, gelehallon m.m Ogillar: skräckfilmer, grodor, harkrankar, flyga, dåliga förlorare/dåliga vinnare

Min hjärna är schizofren!

Kategori: Allmänt

Orka hålla på och bråka med mitt huvud! Ena delen är bitter och negativ och den andra är positiv och trevlig. Fruktansvärt irriterande! Orkar inte när humöret vänder upp och ner hella tiden, under ett 8 timmars jobb pass har jag nog varit deppig och trevlig 20gånger vardera....suck! Ska ta detta med min psykolog på torsdag, hon säger att jag inte kommer behöva gå till henne längre då hon anser mig som "frisk". Det jag känner, menar hon är normalt för vilken människa som helst, och visst, hon är psykologen så hon vet väl....men ändå vill man inte riktigt tro henne, med tanke på hur man känner sig när det är riktigt illa.....men jag behöver nog några gånger till tror jag, för att vara säker....
Men några framsteg har jag ändå gjort, jag har börjat använda mina ord bättre och istället för att bli arg försöker jag skratta åt det istället och jag pratar mer med min sambo om mina känslor så han förstår varför jag reagerar som jag gör.....på den fronten är jag väldigt nöjd:)
Och de här bilderna piggar alltid lite upp också:)
Kolla videon på youtube: http://www.youtube.com/watch?v=Sqh-_2LhXBk&feature=youtube_gdata_player

Haha! Jag älskar den! Önskar man kunde göra såna miner på riktigt! Men jag är ju lite barnslig också:P
Ciao!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: