mysoulonfire

Rock tjej från Halmstad. Gillar: tatueringar, festivaler, foto, manic panic, dreads, dödskallar, In Flames, cupcakes, guinness, Ireland, gelehallon m.m Ogillar: skräckfilmer, grodor, harkrankar, flyga, dåliga förlorare/dåliga vinnare

5 år!

Kategori: Allmänt

Igår firade jag och sambon 5 underbara år! Helt otroligt va tiden går! Egentligen ville jag slå på med nåt stort, men ekonomin sa stopp men vi hade en jätte mysig hemmakväll istället, jag lagade frukost, en stor macka med hjärte-ägg, köpte sushi till lunch (vilket inte var bra för sambon som började må dåligt efter:() och lagade planka utan plankor och affogato la cafe till efterätt! MUMS!!!
Så även om det inte blev som tänkt från början så blev det en väldigt mysig och rolig dag för oss:)
Jag åkte hem från mamma på lördagskvällen och gick på blues-tema fest hos en vän, det var jätte roligt men min sambo hade redan gått hem när jag gick dit så det var lite synd men då var det ännu mysigare att vakna med varandra på söndagsmorgonen då man saknat varandra hela helgen:)

Här är lite bilder på middagen från 5års dagen och självklart min snygga utstyrsel på lördagskvällen från kalaset hos mamma:) enjoy!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: