mysoulonfire

Rock tjej från Halmstad. Gillar: tatueringar, festivaler, foto, manic panic, dreads, dödskallar, In Flames, cupcakes, guinness, Ireland, gelehallon m.m Ogillar: skräckfilmer, grodor, harkrankar, flyga, dåliga förlorare/dåliga vinnare

Så skönt att vara hemma....

Kategori: Allmänt

Aaaaaah så skönt att vara hemma på landet igen! Sitter i soffan i ett av rummet i mitt stora barndoms hem med en kopp te och två katter som myser i solen i fönstret....och bara andas ut....
Det drar lite i smilegroparna hela tiden och jag känner att jag är lugn och samlad, så lugn har jag inte varit på länge.....
Jag kom hit igår och jag har sprungit efter mamma som en liten valp och frågar om hon behöver hjälp med något, vad hon än håller på med:P
När hon inte behövde min påtvingade hjälp längre blev det lite tv tittande och jag delade en öl med mamma och vi kollade på en riktig chic-flic, hela familjen, eller ja....av dem som bor kvar:P
Ikväll kommer mer syskon och släkten över för lite kalas, ska bli skönt att träffa dem, och jag har valt att ha en snygg svart klänning med svart kavaj, jag kommer säkert se rätt överklädd ut med tanke på hur jag klär mig annars....Hehe

Men just nu slappnar jag bara av och njuter:) jag älskar att vara hemma! <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: