mysoulonfire

Rock tjej från Halmstad. Gillar: tatueringar, festivaler, foto, manic panic, dreads, dödskallar, In Flames, cupcakes, guinness, Ireland, gelehallon m.m Ogillar: skräckfilmer, grodor, harkrankar, flyga, dåliga förlorare/dåliga vinnare

"Semester på obestämd tid..."

Kategori: Allmänt

Ja, då har dagen kommit, den dagen jag faktiskt väntat lite på, konstigt nog. Dagen då jag går från anställd till arbetssökande, eller som jag kallar det, "semester på obestämd tid"....lite positivt får man ju se det.
Även om det är tråkigt att förlora jobbet i tider som denna känns det ändå ok att få ta lite "paus", jag har ju ändå letat annat och har inte alltid trivts här så, det är ändå dags för mig att prova mina vingar någon annanstans.....jag kanske får komma tillbaka annars om jag inte hittar något....men det tänker jag inte på nu....
Jag ska försöka sätta igång lite hemma när man känner att man har lite tid och ork för annat....va gött det ska bli med lite "semester"!

https://cdn2.cdnme.se/cdn/7-1/2887876/images/2012/pic_191730299.jpg" class="image">

Kommentarer


Kommentera inlägget här: