mysoulonfire

Rock tjej från Halmstad. Gillar: tatueringar, festivaler, foto, manic panic, dreads, dödskallar, In Flames, cupcakes, guinness, Ireland, gelehallon m.m Ogillar: skräckfilmer, grodor, harkrankar, flyga, dåliga förlorare/dåliga vinnare

Början på ett nytt liv?

Kategori: Allmänt

Nu är det äntligen nytt år igen, känns som det går lite snabbt ibland. Hoppas att detta kan bli det ultimata året man väntat på....det är dax för mig att ge upp gammalt groll och skit för att leva sunt och gött! Jag ska lära mig att älska mig själv och alla runt omkring mig, släppa min ångest och börja leva! Hurra för mig! Och mitt nya liv! :)

Kommentarer

  • Sanass säger:

    Jag hejjar och håller på dig sötnos.! (: <3

    2012-01-14 | 11:32:34
    Bloggadress: http://sanass.blogg.se/

Kommentera inlägget här: