mysoulonfire

Rock tjej från Halmstad. Gillar: tatueringar, festivaler, foto, manic panic, dreads, dödskallar, In Flames, cupcakes, guinness, Ireland, gelehallon m.m Ogillar: skräckfilmer, grodor, harkrankar, flyga, dåliga förlorare/dåliga vinnare

En av världens häftigaste klänningar!

Kategori: Allmänt

När jag såg denna skönheten tappade jag nästan andan! Denna klänning är ju inget man kanske har utanför röda mattan men med sån utstrålning och attityd den ger så hade man ju struntat i de! Har funderat på att prova sy en...och om jag skulle lyckas så ska jag göra en i svart också, det hade vatt så satans snyggt! Jag har underbara vänner som hejar på mig att jag kommer lyckas göra en sån klänning och jag är tacksam för att de tror på mig:) när man får sån respons så kan man ju inte skita i det:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: