mysoulonfire

Rock tjej från Halmstad. Gillar: tatueringar, festivaler, foto, manic panic, dreads, dödskallar, In Flames, cupcakes, guinness, Ireland, gelehallon m.m Ogillar: skräckfilmer, grodor, harkrankar, flyga, dåliga förlorare/dåliga vinnare

Jag vill inte vara här....

Kategori: Allmänt

Känslan av att komma till ett ställe och känna att man direkt bara vill vända i dörren och sätta sig på bussen hem för att krypa ner i sängen igen....det var vad jag gjorde igår, fast då kom jag aldrig upp ur sängen från första början....

Mamma kom på besök igår, jag älskar när hon gör det, jag älskar henne över allt annat....men att dölja nåt för henne går inte, det är rätt skönt men samtidigt lite jobbigt, det var väl det som gjorde att jag gick upp idag fast jag egentligen inte vill vara här....

Tack för du hjälpte mig upp, så jag kan lära mig att ta mig igenom denna dagen på egen hand! <3

Det kommer alltid en ny dag...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: