mysoulonfire

Rock tjej från Halmstad. Gillar: tatueringar, festivaler, foto, manic panic, dreads, dödskallar, In Flames, cupcakes, guinness, Ireland, gelehallon m.m Ogillar: skräckfilmer, grodor, harkrankar, flyga, dåliga förlorare/dåliga vinnare

Kanske är dax för något nytt?

Kategori: Allmänt

Nu har jag varit på denna platsen i ett år, varje dag känner jag oro och ångest över att gå dit, känslan man får sin första skoldag....den enda skillnaden är att denna ångesten inte försvinner.
Måndags-ångesten kallar jag den, för det är just måndagar det är som värst. Fast jag har haft problem med just måndag sen jag var mindre, fast då kallade mamma den för måndags-sjukan.
Det är kanske dax att pröva något nytt? Något som gör att dagarna här inte blir så hemska.....de är ju i tider där det är svårt att byta till en annan plats, men kanske kan göra något annat bara för att bedöva det som är jobbigt just nu.....för att klara av det sista innan man hittar en ny plats att vara på?

Ja, jag ska hitta ett sätt, för så här ska det inte vara....

Nu är det verkligen dax att pröva något nytt...!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: