mysoulonfire

Rock tjej från Halmstad. Gillar: tatueringar, festivaler, foto, manic panic, dreads, dödskallar, In Flames, cupcakes, guinness, Ireland, gelehallon m.m Ogillar: skräckfilmer, grodor, harkrankar, flyga, dåliga förlorare/dåliga vinnare

"Thank you for the music!"

Kategori: Allmänt

Aaaah tacka gud för musiken! Eller ja....tacka artisterna, banden och låtskrivarna!
Det är så skönt att kunna stänga in sig i en liten bubbla med sina hörlurar för att fly verkligheten lite....eller för att få vara lite ifred när man vill sura och deppa lite.
Tur att man har musiken, hade nog inte klarat av mina dagar utan de....(men vem skulle de egentligen:) )
Om inte Ozzy osbournes "dreamer" är skriven om mig så vet jag inte vad :P Eller "crazy train" haha!
Nu ska jag samla på mig lite mer energi från musikens värld! Denna dan kanske inte blir så usel trots allt:)

The wörld is yours!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: