mysoulonfire

Rock tjej från Halmstad. Gillar: tatueringar, festivaler, foto, manic panic, dreads, dödskallar, In Flames, cupcakes, guinness, Ireland, gelehallon m.m Ogillar: skräckfilmer, grodor, harkrankar, flyga, dåliga förlorare/dåliga vinnare

DUBLIN!! 16/3

Kategori: Allmänt

DUBLIN ÄR UNDERBART! Om jag hade kunnat så hade jag stannat:P
Ligger på hotellet nu efter en heldag på stan....först var det en mysig frukost på Bagel factory där jag åt en bagel med ägg, bacon, korv, champinjoner och tomater! Sen en tur till Guinness storehouse, det var riktigt kul att vara där! Och att sitta på gravity bar längst upp med utsikt över hela dublin var bortom ens förväntningar....det var bättre!! Sen efter det var det lunch och en sväng till Temple bar, så mycket man kunde se, jag som är pryl galen för allt krimskrams och skit så var det rena paradiset!:) har ätit irlänsk stuvning, som var super god och en irish beef burger som gjorde att jag hamnade i matkoma;) massa häftiga butiker om massa gröna utsmyckningar överallt! Det är överbefolkat på nästan alla krogar och musiken är sinnesjuk högt! Älskar det!!!!
Imorgon rockar vi gröna kläder och det blir Temple bar igen över dagen och sen åker vi lite utanför för att festa järnet för st: patricks day!
Happy St: patricks day!
Ciao från Dublin, Ballsbridge;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: