mysoulonfire

Rock tjej från Halmstad. Gillar: tatueringar, festivaler, foto, manic panic, dreads, dödskallar, In Flames, cupcakes, guinness, Ireland, gelehallon m.m Ogillar: skräckfilmer, grodor, harkrankar, flyga, dåliga förlorare/dåliga vinnare

Happy birthday to me!

Kategori: Allmänt

Idag har det vatt min födelsedag:D
Arbetsdagen har vatt lång men man blev glad när man äntligen fick komma hem och äta smörgåstårta:)
Fick besök också, fick en fin vas men påsk choklad i:) mums!!
massa missade samtal på mobilen, tackar alla som försökt uppvakta mig på min dag med samtal som inte blivit besvarade! (pga att jag jobba och inte får använda telefonen på arbets tid)
Har vatt ångestfullt att inte kunna svara, men jag tackar er alla för den fina tanken:)
Love you all! Ciao!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: