mysoulonfire

Rock tjej från Halmstad. Gillar: tatueringar, festivaler, foto, manic panic, dreads, dödskallar, In Flames, cupcakes, guinness, Ireland, gelehallon m.m Ogillar: skräckfilmer, grodor, harkrankar, flyga, dåliga förlorare/dåliga vinnare

Mmmm skor...!

Kategori: Allmänt

Ååååh bara måste ha dessa skor!! Var inne på ebay och sökte på Abbey dawn som jag tycker har en del shyssta kläder....och skor! Visste inte de gjorde skor men blev väldigt glad när jag såg vilka skor de hade:)
De här skorna kan få vilken plattfotad tjej som helst att vilja bada i högklackade skor! Jag är en sån tjej, och ja, till sommaren kommer jag bada i högklackat!! Utom på festival då:P några som också gör skor som man bara dör av att titta på är ju Iron fist! Älskar allt de gör! Ååh jag dör!
De första 4 skorna är från Abbey dawn och resten från Iron fist, finns sååå mycket mer men detta är mina favoriter!
Ciao!

Ps. Fyller år snart så det hamnar på listan:)

Kommentarer

  • Sannzan säger:

    Kan bara säga att det är min favorit sort med, älskar dem.!!

    2012-03-09 | 11:43:32
    Bloggadress: http://sanass.blogg.se/

Kommentera inlägget här: