mysoulonfire

Rock tjej från Halmstad. Gillar: tatueringar, festivaler, foto, manic panic, dreads, dödskallar, In Flames, cupcakes, guinness, Ireland, gelehallon m.m Ogillar: skräckfilmer, grodor, harkrankar, flyga, dåliga förlorare/dåliga vinnare

Söker jobb, tvättar och suckar!

Kategori: Allmänt

vissa dagar är bara så tråkiga! ja jag vet ingen gillar när någon gnäller, jag gillar inte heller när jag gör det!
men har ni inte någongång gått igenom lägenheten fram och tillbaka och undrat vad ni ska göra? efter jag blivit arbetslös så är det bara första veckan som är okej, för då känns det som man har lite semester, man har tid att lugna ner sig och slappna av, men nu går huvudet på högvar men kroppen är praktisk taget still.
och efter man vatt på semester i Dublin så blev det tråkigt att komma hem eftersom jag inte hade ett jobb att komma hem till....man uppskattar inte den "lediga" tiden längre.
innan blev man trött för man jobbade och gick upp tidigt, nu är man trött för man inte gör något....och man har inte lust att göra något heller....hatar såna dagar! men nu hade jag tvättid så jag har något att syssla med iallafall....som en sur bitter kärring står man i tvättstugan och mumlar för sig själv, HAHA!
hade det vatt vinter och dåligt väder så hade man ju ändå inte behövt gå ut men nu börjar våren och det är fint väder men man känner att man inte har något att göra där ute....ja lite konstigt tankesätt men så tänker man ibland. och folk som tycker det är mysigt för oss arbetslösa när sommaren kommer så man inte behöver stå inne i en industrilokal och jobba utan får vara ute i solen istället! HA! så kul är det faktiskt inte, för alla andra jobbar ju!
men jag ska bittra mig i tvättstugan en stund till sen ska jag släppa de negativa tankarna för idag, vill ju absolut inte lägga det på min nyblivna fästman när han kommer hem från jobbet. han kommer bli glad att tvätten är vikt och maten är lagad....vilken bitter liten hemma fru jag blivit haha! :P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: