mysoulonfire

Rock tjej från Halmstad. Gillar: tatueringar, festivaler, foto, manic panic, dreads, dödskallar, In Flames, cupcakes, guinness, Ireland, gelehallon m.m Ogillar: skräckfilmer, grodor, harkrankar, flyga, dåliga förlorare/dåliga vinnare

Ikväll rockar jag One piece!

Kategori: Allmänt

Japp du hörde rätt! Ikväll bär jag min One piece jag fick av syrran, ärligt talat hatade jag sparkdräkterna när de först kom ut, tyckte det var löjligt med folk som skuttade runt på stan i bebis-overaller! MEN jag fick syrrans som hon aldrig använt pga att den var i fel storlek och jag måste säga att trotts den fula passformen och den lite pinsamma känslan man får när man har den på sig så måste jag ändå erkänna att den är jävligt skön! Inte skön som i skutta runt på stan utan skön i att gå runt i hemma när man har tvättdag. Är rätt glad att jag fick den nu när det börjar bli kallt och blött ute och det är dax för myskvällar i soffan.
Kommer nog fortsätta skämas lite över den, men ikväll rockar jag den som en gud!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: