mysoulonfire

Rock tjej från Halmstad. Gillar: tatueringar, festivaler, foto, manic panic, dreads, dödskallar, In Flames, cupcakes, guinness, Ireland, gelehallon m.m Ogillar: skräckfilmer, grodor, harkrankar, flyga, dåliga förlorare/dåliga vinnare

Klipp och förnya dina tröjor!

Kategori: Allmänt

Har haft lite kul med några gamla tröjor som bara legat och varit oanvänt i gardroben, har haft en röd-randig tröja kvar sen jag gick i högstadiet, från min emo-tid, den har blivit lite kort och fick en idé att klippa den till magtröja och göra lite hål i den, klippte även en båtringning på den. Den blev mer bekvämmare än innan och jag älskar den:) det gjorde min sambo också:)
Den blir lika snygg med ett svart linne under<3

Andra tröjan...Fick en alldeles för stor Jägermeister tröja av en vän (eftersom jag älskar jäger!) men som jag inte använt för att den som sagt varit förstor, trycket på den nyklippta modellen är från bakstycket, tycke det var mycket snyggare:) blev väldigt nöjd med resultatet och tror på ett par "sån-vill-jag-också-ha!" -blickar när jag springer runt på festival i sommar;) (tyvärr är jag dålig på att ta "före" bilder...)

Ska rensa lite mer i gardroben i veckan och se om man hittar något mer som man kan klippa till!
Man hittar alltid något i den mörka delen av gardroben som bara väntar på att bli förnyad:)

https://cdn3.cdnme.se/cdn/7-1/2887876/images/2012/pic_50aaa6d8e087c36e0e0f40a0.jpg" class="image">

Kommentarer


Kommentera inlägget här: