mysoulonfire

Rock tjej från Halmstad. Gillar: tatueringar, festivaler, foto, manic panic, dreads, dödskallar, In Flames, cupcakes, guinness, Ireland, gelehallon m.m Ogillar: skräckfilmer, grodor, harkrankar, flyga, dåliga förlorare/dåliga vinnare

RAGE IN DENMARK!

Kategori: Allmänt

Vilken tur (och otur ibland) att man har en spontan sambo....efter jobbet i lördes blev han så sprallig att han ville ta en spontanresa till Helsingör! Bakis som stackars lilla jag var va inte så sugen i första taget, men han övertalade mig. Jag mådde piss på tåget ner till Helsingborg och på färjan över till Helsingör, jag funderade på om jag skulle åka tåget tillbaka hem eftersom min baksmälla vägrade ge fan i mig. Men mådde oförtjänat bättre när jag klev av färjan, det var nog slaget i ansiktet jag fick av den friska luften! Vad skulle vi göra här då? Krogrunda så klar! Mycket billigare och kanske tillomed lite roligare:) som tur va 2 av mina skönaste brudar med! Hade inte klarat av dagen utan dom:) och för att vara en lördag så var det super lugnt på krogarna, stackars dom när vi kom! Och inte ens när man kommer till ett annat land får man ha sin sambo ifred! :P men men, är man tillsammans med en snygging över ens egen snygghets-skala så ja, då får man väl bita ihop lite(;
Här är mina brudar: IN RAGE!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: