mysoulonfire

Rock tjej från Halmstad. Gillar: tatueringar, festivaler, foto, manic panic, dreads, dödskallar, In Flames, cupcakes, guinness, Ireland, gelehallon m.m Ogillar: skräckfilmer, grodor, harkrankar, flyga, dåliga förlorare/dåliga vinnare

Ny kjol och snart ny hårfärg!

Kategori: Allmänt

Fick mitt paket från odiumclothing idag! Min nya kjol var jättefin! Visst är den lite kort men om man har tights under så är det inte så farligt;)
Jag ska färga mitt hår igen också, köpt lite stargazer till underhåret, färgen tropical green....har i manic panic's electric lava som är en snygg orange färg, men är lite trött på enfärgat:(
Så nu ska jag lägga i tropical green i underhåret och jag tror det kommer bli en snygg effekt....och udda:)
Längtar tills jag får se resultatet!!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: